Oluline on olla müügikanalis, mida klient eelistab. IIZI esindusi külastatakse nii keerukamate küsimuste korral, kui ka harjumusest ning eelistusest spetsialistiga suhelda. Finantsteenused eeldavad täielikku selgust ja kindlustustingimuste mõistmist ning kliendile parima lahenduse leidmine on kindlustusmaakleri põhieesmärgiks. Kui tänapäeval külastatakse nö digitaalse transformatsiooni tõttu kontoreid üha vähem ning kõik lihtsamad toimingud saab teha ka taskus oleva mobiiliga, siis IIZI statistika näitab, et personaalne teenindus ei ole hääbunud ning kliendid hindavad otsesuhtlust ja soovivad tehinguid teha ka kontoris. Kui meedias on levinud pigem uudised suletud kontoritest või teenuste virtualiseerimisest, siis IIZI jätkab 14 esindusega üle Eesti. Lisaks suurematele linnadele oleme esindatud ka näiteks Põlvas, Rakveres, Võrus, Jõhvis aga ka Valgas. „Ida-Eestis oleme esindatud nii Jõhvis kui Narvas ning 2016. aastal avatud Narva esindus näitab, et viimase 6 kuuga on tehingute arv võrreldes 2018. aastaga tõusnud 13%,“ kommenteerib IIZI müügikanalite juht.
Paljud ettevõtted suhtlevad kliendiga erinevates online kanalites optimeerides ning panustades igasse sammu kliendi digitaalse teekonna parendamiseks. Nii on ka üha enam kindlustustoiminguid kolinud arvutisse ja mobiili, mistõttu on IIZI loonud ka ainulaadse kindlustusäpi, kuid muutuste kõrval on personaalne suhtlus kontorites siiski säilinud. „Enamik IIZI esindustest asub Maanteeameti teenindusbüroode läheduses , mis annab kliendile mugavuse näiteks kohe soetatud sõiduk kindlustada,“ kommenteerib IIZI müügikanalite juht. Lojaalne ja pikaaegne kliendikogemus ei piirdu üksnes liikluskindlustuse või mõne muu toote ostuga, märkimisväärne roll lisaks muudele nüanssidele on ka kasutajamugavusel, tagasisidel ja otsesel suhtlusel. Järjest enam kindlustatakse esindustes lisaks sõidukitele ka kodu, reise ja ka muid tooteid, samuti saab tasuda teekasutusmaksu või soetada vajaminev sõiduki numbrialus.