Selle aasta üheks olulisemaks temaks on ettevõtte jaoks IIZI äpp. Lahendus on välja töötatud majas, erinevate osakondade koostöös ja lähtudes klientide vajadustest. Kui enamus klienditeenindusse jõudvatest küsimustest on seotud juba olemasolevate kindlustusdokumentide üle vaatamisega, siis kõigile kättesaadav IIZI äpp pakub sellele lihtsat lahendust.
Reklaamikampaania põhiliseks perioodiks on jaanuari lõpp kuni märtsi lõpp, kuid kindlasti tuleb teisigi meeldetuletusi aasta jooksul. IIZI äpp on täienemas peagi uute lisadega, et pakkuda klientidele veelgi enamat ja võimalik, et ka kindlustusturu jaoks midagi uudset.
Reklaamisõnum „Leia iizilt“ kutsub üles igapäevaselt keerulistes olukordades eristama seda, mis on meile tegelikult oluline. Pealtnäha sarnased asjad ei pruugi alati olla need, mida me otsime ja mida meil on vaja. Täpselt nii on erinevate kindlustusseltside kindlustuspakkumistega, mis pealtnäha võivad tunduda väga sarnased, kuid alati tuleb ka vaadata üle tingimused sobivaima leidmiseks. Sellises olukorras ongi IIZI abiks.
Kasutatav pildimaterjal on positiivne ja humoorikas. IIZI ei erista oma reklaamide kujundamisel inimesi nahavärvi, soo ega ka muude tunnuste järgi. Kõik kampaania reklaamides kasutatavad tegelased on võrdsed.
Kampaania reklaame võib ennekõike märgata IIZI enda kanalites, näiteks alustades kodulehest, kirjapõhjadest, sotsiaalmeediast, kui ka trükimeedias, välimeedias tänavatel ja mujal internetikanalites.