Saab ka vilkuriteta! Avarii korral on kahjuabi lähemal kui politsei

13. juuli 20223 min lugemist

Iga liiklusõnnetus tuleb fikseerida, isegi väiksemad kõksud parklas. Sageli on aga autojuhtidel pärast liiklusdraamat pea laiali otsas ja mälust pühitud kõik tarkused, mida ja kuidas edasi teha. Õnneks ei ole sa selles jamas päris üksinda – abi leiad IIZI 24/7 Kahjuabist. Kuidas see töötab?

Ei tule just üllatusena, et kõige sagedamini kasutatakse Kahjuabi teenust kindlustusjuhtumite (liiklus- ja kaskokindlustus) puhul – lausa 83 protsenti. On tähelepanuväärne, et Kahjuabi poole võib pöörduda nii kannataja kui avarii põhjustaja.

Telefonikõne aitab süüdlasega kokku leppida

Võtame näiteks juhtumi, kui sinu autole sõidetakse otsa, liiklusõnnetuse põhjustaja lahkub sündmuskohalt ning auto registreerimisnumber on teadmata. Või vigastab tänavapuhastusauto tee äärde pargitud sõidukit. Kuidas peaks taolistes situatsioonides käituma?

Kõige lihtsam ja mugavam on võtta ühendust IIZI Kahjuabi numbril 666 0300, kust saab igasuguse kahju korral ööpäevaringset abi. Esmalt abistatakse õnnetuse fikseerimisel ning seejärel saadetakse vajadusel sündmuskohale puksiir või autoabi. Juhul, kui vastaspoolega tekivad lahkarvamused, siis aidatakse ka süülisuse osas kokkuleppele jõuda.

Aku kooles? Pole probleemi! 

Kahjuabi poole saab mõistagi pöörduda ka muude muredega kui ainult liiklusõnnetused. Näiteks esineb sõidukil mõni tehniline rike: auto ei käivitu, mootoris on mingi kala, pagasiluuk ei avane jne. Jällegi, kõne numbril 666 0300 ja probleem leiab lahenduse.

Tühja aku korral saadetakse kohale autoabi ja sõiduk on peagi taas liikvel. Suuremate rikete korral, mis nõuavad juba mehhaaniku kätt ja spetsiaalseid tööriistu, pukseeritakse sõiduk remonditöökotta.

Samuti võib alati abi paluda, kui rehv on purunenud või oled ennast autoga kuhugi kinni sõitnud. Kui varuratas on olemas, kuid rehvivahetust pole veel saanud ise praktiseerida, siis aidatakse sind hädast välja. Kui on võimalus, proovitakse teha ka kiiremaid parandustöid.

Küsida võib kõike!

Kes meist teaks vastuseid kõigile küsimustele, oled sa siis roolis või mitte. Eriti just teemadele, mis puudutavad kindlustustingimusi. Kuidas käituda, kui sõitsid kitsele otsa? Millisel moel katab selts kulud, kui näiteks rehvi parandada ei saa ja varurehv puudub? Millistel juhtudel on üldse õigus autoabi saada? Järgmine kord, kui mõni teema küsimusi tekitab, helista IIZI-le ja saad vastused.

IIZI Kahjuabi teenuse saab soetada koos liikluskindlustusega. Samas, abi ja nõu antakse IIZI numbril helistades kõigile. Kui autoomanik ei ole kindlustusele lisaks valinud endale IIZI 24/7 Kahjuabi teenust, siis tuleb tal teatud kulud omast taskust kanda.

Ära unusta kahjuteadet!

Kui õnnetus on fikseeritud ja süüdlase olemasolul jõutud kokkuleppele süülisuses, siis tuleb viimaks esitada ka kahjuteade. Selle tegemiseks ei pea sugugi linna teise otsa seiklema – saad seda teha mugavalt kodus internetis või IIZI telefonirakenduses. Kui kahjuteade on esitatud, saadetakse see otse edasi kindlustusandjale, kes asjaga tegelema hakkab.

Oluline on veel meeles pidada, et kahjuteade tuleb teha olenemata sellest, kas sul on kasko- või liikluskindlustus, teade läheb otse kindlustusandjale.

Teemad
Alati olemas

Kahju on alati ootamatu

Kui see juhtub, siis võta meiega ühendust. Anname nõu ja aitame Sind lahendusele lähemale.

24/7 Kahjuabi