Ohud suured ja kahjud tõsisemad
Üldjuhul on mootorratas avariis „nõrgem“ pool ning seetõttu lõppevad õnnetused sageli ratta mahakandmisega. Seega, rasked õnnetused ja suuremad hüvitised on ka põhjuseks, miks krõbeda kindlustusmakse üle kurdetakse.
Liikluskindlustus üksi Sinu poolt põhjustatud kahjusid ei hüvita, mistõttu on kaskost palju abi olukorras, kus oled ise õnnetuses süüdi. Kaskokindlustus kaitseb lisaks õnnetusjuhtumitele ka teiste riskide vastu – näiteks vargus, vandalism, metslooma kahjud aga ka olukorras, mil motikas lühise tõttu süttib või saab kannatada tugeva rahe või üleujutuse tõttu.
Pidurilukk ja rattakate vargust alati ära ei hoia
Kevadel koos motikatega ärkavad ka mootorrattavargad. Varguse võib küll keerulisemaks teha rattakate, pidurilukk, signalisatsioon või kett, kuid paraku võrreldes sõiduautoga on kaherattalist oluliselt lihtsam varastada. Enamasti saab saatuslikuks järelevalveta või liiga kergelt kaasa võetav motikas. Seetõttu nõuavad enamus kindlustusandjaid varguse kindlustuskaitse puhul immobilaiseri olemasolu, mõni ka signalisatsiooni. Huvi võib pakkuda ka konkreetne osa teatud mudelilt, mille kättesaamine võib mootorratast rikkuda.
Kasulik autoabi ka kaherattalisele
Sageli ei teata, et sarnaselt sõiduautole saab ka mootorrata omanik autoabi hüvesid kasutada. Autoabist on kasu näiteks olukordades, mil mootorratas ei käivitu, rehv puruneb, kütus saab otsa või leiab aset mõni muu tehniline rike. Arvestada tuleks, et autoabi kohale tulek, nõustamine ja abi on küll tasuta, kuid võimalike remonttööde, toodud kütuse või rehviparanduse kulude eest tasub siiski mootorrattur.