Autoga lumes kinni? Kahjuabi loob lahenduse vaid 20 sekundiga

16. detsember 20223 minut(it) lugemist
Autoga lumes kinni? Kahjuabi loob lahenduse vaid 20 sekundiga

IIZI turuülene 24/7 kahjuabi number 666 0300 pakub teenust sõltumata sellest, millise kindlustusseltsi poliis sul on.

Lumerikas talv on toonud autoomanikule hulga muresid. IIZI partnerlussuhete üksuse juht Martin Netz avaldab, milliste probleemidega nende poole kõige rohkem pöördutakse ja kuidas neile kiiresti lahendus leida.

IIZI on loonud turu-ülese ainulaadse 24/7 kahjuabi numbri 666 0300, mis pakub teenust sõltumata sellest, millise kindlustusseltsi poliis sul on. Abi ja nõu saab küsida ööpäevaringselt.

600 kõne ühes kuus

Keskmiselt helistab kahjuabi numbrile 600 inimest kuus, kellest enamus soovivad nõustamist kindlustusjuhtumi korral ning abi puksiir- ja autoabi teenuste korraldamisel. 

“24h hädaabi juhtumite korral on enamus juhtudel tegemist, kas sõiduki tehnilise rikkega või olukorraga, kus vajatakse abi sõiduki käivitamisel. Samuti on viimase aja ilmastiku tõttu paljud kliendid jäänud lumme kinni ning vajanud abi sündmuskohal lumest välja tõmbamiseks,” toob Netz näiteid.  

Ta lisab, et kõigil helistajatele pakutakse abi ootamatult tekkinud olukordade puhul, olgu selleks siis sõidukikahju (liiklusõnnetus) või muude sõidukiga seotud probleemide korral, mis ei ole kindlustusjuhtumid. Näiteks 24h hädaabi teenuste organiseerimine üle terve Euroopa.  

“Kahjuabi numbrile helistanud inimesed saavad nõu nii eesti- vene- ja inglise keeles ning kõnedele vastatakse keskmiselt 90 protsendil juhtudel alati 20 sekundi jooksul,” räägib Netz.

Üks lahendus kõigile

Erinevatel seltsidel on Netzi sõnul liikluse- ja kaskokindlustuse puhul erinevad käitumisjuhised, mis on kliendile keerulised ja tegelikult kahju hetkel sellest ülevaade puudub. “Kui me teame kliendi kindlustusandjat, siis ka nõu tuleb juba vastavalt sellele. Meie poolt loodud lahendus töötab seltside üleselt ning abi ja kahjuteadet saab edastada kõikidele Eestis tegutsevatele kindlustusseltsidele.” 

Kindlustusjuhtumite korral nõustavad IIZI Kahjuabi teenuse spetsialistid inimesi, kuidas kindlustusjuhumi puhul sündmuskohal olukord fikseerida. IIZI Kahjuabi lisakaitset omavatele klientidele tullakse vajadusel sündmuskohale ka appi. 

“Liiklusõnnetuse juhtudes ei ole vaja kahjuteadet sündmuskohal teha, vaid oluline on olukord kohapeal fikseerida. Kõne ajal edastatakse kliendile e-kirja teel registreeritud juhtumi kohta teavitus ning klient saab hiljem rahulikumas keskkonnas läbi IIZI lahenduse oma juhtumi kahjuteate edastada kindlustusseltsile edasisteks menetlustoiminguteks,” selgitab Netz.   

Pöördu oma harjumuspärase remonditöökoja juurde

Lisaks saab klient kahjuteate täitmisel valida sõidukile sobiva remonditöökoja, kus on harjutud käima. Kahjuteate laekumisel märgitud remonditöökoda võtab kliendiga esimesel võimalusel ühendust ning lepitakse kokku sobiv aeg kahjude fikseerimiseks ning kalkulatsiooni koostamiseks. 

“Väiksemate kahjude korral on remonditöökojad võimelised teostama remonttööde kalkulatsiooni ka kliendi poolt esitatud piltide alusel ning seeläbi hoiame oluliselt kokku aega kõikidele osapooltele. Läbi IIZI kahjuteadet esitades on kliendi võimalik saada kõik probleemid lahendatud ühes kohas ning protsessi kiirendada,” selgitab Netz.

Moodsal ajal kasuta äppi

IIZI kliendid saavad kasutada ka äppi, mis on Eesti turul ainulaadne. Klient saab ülevaate oma kindlustuspoliisidest, võrrelda ja osta uusi kindlustuspoliise, vaadata ja maksta arveid ning tasumiste lihtsustamiseks lisada ka maksekaardi info. Äpi kaudu saab teatada kahjujuhtumist ja nagu veebilehelt, nii saab ka siin süsteem kliendi sisestatud andmetest aru, mis juhtumiga on tegemist ning millistele osapooltele peab kahjuteate edastama. 

Netz lisas, et samasugust kahjuteate lahendust pakuvad nad ka oma partneritele ehk autoesindustele ja remondipartneritele. 

Hinnanguliselt umbes kümme protsenti kogu Eesti sõidukikahjudest edastatakse läbi IIZI lahenduse ja see on pidevalt kasvavas trendis.

Netz märkis, et nad loovad kahjuabiga seotud teenustele juurde uudseid lahendusi protsesside automatiseerimiseks ja efektiivsemaks muutmiseks. “Toome kliendini veel rohkem erinevaid kahjudega seotud teenuseid, et protsessi veelgi lihtsustada ja kiirendada. Eesmärk on anda kliendile ülevaade kogu protsessist alatest õnnetuse juhtumisest kuni terve auto kättesaamiseni.”

Teemad
Alati olemas

Kahju on alati ootamatu

Kui see juhtub, siis võta meiega ühendust. Anname nõu ja aitame Sind lahendusele lähemale.

Vaata lähemalt