IIZI 24/7 Kahjuabi muutub klientide seas aina populaarsemaks

23. november 20232 minut(it) lugemist
IIZI 24/7 Kahjuabi muutub klientide seas aina populaarsemaks

Oleme juba aastaid pakkunud liikluskindlustuse lisakaitset IIZI 24/7 Kahjuabi ning numbrid näitavad, et selle väärtus on klientide seas ajaga vaid kasvanud.

Liikluskahju korral on inimesed sageli ehmunud ja ei tea, kuidas täpselt toimida. Kui viga on saanud inimesed, siis tuleb kahtlemata helistada hädaabisse. Ent kui kannatanuid otseselt ei ole ning kahjustada saab sinu auto, kaasliikleja sõiduk või tänavapost, siis ei tule kohe pähegi, mis need järgmised sammud olukorra lahendamise suunas võiksid olla. Õnneks on igasuguse kahju korral abi vaid telefonikõne kaugusel.

IIZI 24/7 Kahjuabi müük on tänavu kasvanud 19%

Liikluskindlustusele lisaks saab soetada kasulikku lisakaitset IIZI 24/7 Kahjuabi, mis lihtsustab oluliselt liikluskahju korral inimese elu. „Klientide suurim ootus on saada kahju korral kiiret abi ja õiglast kahjukäsitlust ilma liigse bürokraatiata,“ ütleb IIZI sõiduki- ja masinakindlustuse tootearendusjuht Triin Kääramees, et 24/7 Kahjuabi lisakaitse väärtust tunnetavad meie kliendid iga aastaga aina enam. Tänavu oktoobrikuu seisuga on huvi 24/7 Kahjuabi kaitse vastu kasvanud 19% võrreldes möödunud aasta sama ajaga.

Kahju korral saab kohest abi ööpäevaringselt telefoninumbrilt 666 0300. Kahjuabi spetsialist aitab leida olukorrale sobiva lahenduse ning korraldab kiiresti vajamineva abi.

Käesoleval aastal lisandus Kahjuabi teenusele ka auto- kui puksiirabi. „Näiteks 24/7 autoabi saab nii avarii, tehnilise rikke, purunenud rehvi, teelt väljasõidu jms juhtumi korral. Aitame korraldada sõiduki transpordi avariipaigalt lähimasse hoiu- või remondikohta,“ avab Kääramees ja rõhutab, et autoabi kehtib lisaks avariile ka tehnilise rikke korral. Viimased sagenevad eriti just külmal ajal, mil sõidukite akud hakkavad miinuskraadidega üles ütlema.

Mugav kahjuteate koostamine IIZI veebilehel ja õigusabi

IIZI 24/7 Kahjuabi seisab kliendi eest ka ebamugavas olukorras. „Aitame koostada korrektse kahjuteate, pakume õigusabi vaidluste lahendamisel ja läbirääkimistel,“ lisab Kääramees, et kindlustushüvitise vähendamise või keeldumisega seotud kahjuotsuse korral aitame kliendil jõuda tingimustele vastava hüvitiseni.

Kahju korral on kõige olulisem õnnetuse asjaolud fikseerida (nt: olukorra ja sõiduki pildistamine), teise osapoolega süülisuses kokku leppida ning vahetada kontakte, misjärel saab juba sündmuskohalt lahkuda ja kindlustusandjale vajaliku kahjuteate esitada rahulikult kodus IIZI veebilehel.

„Kui liikluskindlustusest on abi vaid liiklusõnnetuse korral, siis IIZI 24/7 Kahjuabi lisakaitse aitab klienti ka juhul, kui ollakse autoga ootamatult teele jäänud,“ lisab Kääramees, et kahjuabi tugi ulatub liiklusõnnetusest oluliselt kaugemale.

Alati olemas

Kahju on alati ootamatu

Kui see juhtub, siis võta meiega ühendust. Anname nõu ja aitame Sind lahendusele lähemale.

Vaata lähemalt