„Meil on hea meel teha koostööd Baltikumi juhtiva kindlustusmaaklerettevõttega, kelle muljetavaldavad kaskopoliiside müügimahud vajasid efektiivsemaid protsesse. Varasemalt saadeti kindlustajale juhend, kuidas sõidukit pildistada ning müügitöötaja kontrollis pildid üle. Nüüdsest abistab klienti pildistamisrakendus, mis annab kasutajale juhiseid ja masinnägemise abil tagasisidet, kas pildid sobivad. Nüüdsest kontrollib pildid üle DriveXi tuvastusrobot, mis automatiseerib protsessi. Kokkuvõttes võidab klient, sest kaskopoliisi ostuprotsess on kiirem ning saab muretult liiklema hakata,“ kommenteeris DriveX kaasasutaja ning tegevjuht Rauno Sigur.
Iga ettevõtte nurgakiviks on rahulolevad kliendid, mistõttu on meie jaoks peamine pakkuda kvaliteetset teenust ning hindame kõrgelt ka klientide tagasisidet, et teenuseid parendada. IIZI Kindlustusmaakleri tegevjuht Igor Fedotov kommenteeris, et kliendid hindavad üha enam kindlustuse sisu ja osutatava teenuse mugavust ning investeerime järjepidevalt innovatsiooni, mistõttu erineme oluliselt teistest kindlustusteenuse pakkujatest turul.
„Meid peetakse endiselt idufirmalikuks ettevõtteks, sest uuendusmeelsus on meie kultuuri tavapärane osa,“ nendib Fedotov. Viimase poole aasta jooksul oleme välja tulnud erinevate unikaalsete lahendustega. IIZI tegevjuht nendib, et kõiki lahendusi ei ole mõistlik majasiseselt valmis teha, mistõttu on oluline koostöö oma ala ekspertidega nagu DriveX, kes meie kliendikogemuse parendamiseks mugavat pildistamisteenust võimaldab.