Eelmisel aastal IIZI äriklientide seas läbiviidud uuringu eesmärgiks oli hinnata klientide rahulolu ja lojaalsust. Hinnanguid koguti nii vahendatavatele kindlustusteenustele kui ka meeskonnale. Tagasisidet andis kokku 119 IIZI suurklienti. Positiivse tulemusena selgus muuhulgas, et IIZI kliendisuhte üldine indeks on teinud kasvu, keskmiseks väärtuseks 10-palli skaalal on tulemuseks skoor 9,2.
Kõige enam väärtustavad IIZI ärikliendid lubadustest kinnipidamist, kättesaadavust (kõnedele ja e-kirjadele vastamise kiirust) ja kindlustusalaste teadmiste rakendamist ettevõtetele sobivate lahenduste leidmisel. Kõrgelt hinnatakse IIZI tööd liiklus- ja kaskokindlustuse lahenduste puhul, kuid ka ärikatkemise, krediidi-, küber-, ehitus- ja varakindlustuse osas.
„Meil on hea meel kasvada koos oma klientidega ja kindlustusteemadel hoida usaldusväärse partneri staatust ka edaspidi ning igal sammul arvestada klientide tegelike vajadustega,“ rõõmustab IIZI korporatiivosakonna juht Kaido Konsap vaadates pikaajaliste klientide kommentaare.
IIZI Kindlustusmaakler AS tänab kliente rahulolu-uuringus osalemise eest! Hindame tagasisidet ning koostööd kõrgelt, sest just nii saame pakkuda parimat teenust ja olla klientide jaoks õigel ajal olemas!