IIZI kliendid on aasta jooksul ostnud kahjuabi teenust 15 066 korda

1. jaanuar 20152 minut(it) lugemist

IIZI Kindlustusmaakler AS kliendid on 2015. aastal ostnud kahjuabi teenust 15 066 korral. Kokku on kahjude lahendamisel vajatud abi 145 juhtumi korral. Suurim lahendatud kahjujuhtum oli suurusjärgus 350 000€. 

IIZI Kahjuabi on peamiselt sõidukipõhine teenus, mida on võimalik juurde osta koos kohustusliku liikluskindlustusega. Täiendavalt pakutakse kahjuabi teenuse erilahendusi äriklientidele. Aastal 2015 on IIZI kliendid ostnud 15 066 korral kahjuabi teenust. Kahjude lahendamisel on 145 juhtumit vajanud IIZI poolset abi. 

Juhtumite vähesus näitab, et kindlustusseltside kahjukäsitlus töötab üldjuhul hästi ja tõsiseid vaidlusaluseid kahjusid ei esine nii tihti. Samas on probleemsemateks just kallimad ja keerulisema iseloomuga kahjud, näiteks suurim IIZI kahjuabi teenuse raames lahenduse saanud juhtum ulatub 350 000€ väärtuseni. 

IIZI Kahjuabi on IIZI Kindlustusmaakler AS poolt pakutav unikaalne täiendav teenus muutmaks kindlustusvõtjate elu veelgi lihtsamaks ja mugavamaks. Teenus aitab oluliselt säästa aega dokumentide vormistamisel, suhelda kindlustusseltsidega ja tagada õiglane ning tingimustega ettenähtud kahjuhüvitis. Pakutava teenusega tagatakse professionaalne abi olukorra parimaks lahendamiseks. IIZI seisab kliendi huvide eest algusest lõpuni. 

Kahjuabi teenus sisaldab:

  • nõustamist liiklus- ja kaskokindlustuse juhtumite puhul;
  • kahjuotsuse analüüsi, vajadusel vaide koostamist ja edastamist kindlustusseltsile; 
  • nõustamist võimaliku kahju suurenemise ärahoidmiseks; 
  • kahju hüvitamise põhimõtete ja kahju hüvitamise kohta tehtud otsuse selgitamist kindlustatule.

Lähemalt saab teenuse ja tingimustega tutvuda kodulehel: www.iizi.ee/kahjuabi

Kindlustamine on iizi. 

Kui soovid püsida kindlustusturul toimuvaga kursis, Nupp_Liitun-Uudiskirjaga
siis suurepärane võimalus selleks on IIZI uudiskiri.