Äriklientide uuringust selgus, et IIZI teenuseid hinnatakse kõrgelt eeskätt usaldusväärsuse, reageerimiskiiruse ja oskuse tõttu keerulistes olukordades tuge pakkuda. „See peegeldab otseselt kliendi ja maakleri koostöö kvaliteeti. Kõige kõrgemad hinnangud tulid just nendelt klientidelt, kellega on suhe personaalne ja proaktiivne ning omavaheline kontakt tihe.
„Olen väga rahul IIZI poolt pakutava teenusega. Ühelt poolt meeldib kõrge automatiseerituse tase pakkumiste saamisel ja nende eest tasumisel, kuid samas hindan väga kõrgelt võimalust suhelda konkreetse inimesega küsimuste ja murede korral,“ tagasisidestas üks äriklientidest.
Kuigi digivõimekus on oluline, tuletab see meelde, et tõeline usaldus sünnib siiski inimeste vahel,“ kommenteerib IIZI ärikliendiüksuse juht ja juhatuse liige Kaido Konsap.
Tugev digivõimekus on oluline, aga usaldus sünnib inimestevahelises koostöös. – IIZI ärikliendiüksuse juht ja juhatuse liige Kaido Konsap.
Erakliendi uuring toetab trendi
Kindlustusvaldkonna kliendirahulolu kasv ei ilmne vaid ärisuhtluses – seda kinnitab ka Kantar Emori aprillikuine B2C uuring. Kui IIZI äriklientide soovitusindeks ulatus rekordilise 85-ni, siis sektori keskmine NPS eraklientide seas oli 23 (võrdluseks 2023. aastal veel vaid 8).
Eristusime ka B2C vaates, saavutades iseteeninduskeskkondade pingereas kindlustusvaldkonna kõrgeima tulemuse – NPS 41. See näitab, et IIZI tugevused ulatuvad kaugemale äriklientidest ning loovad väärtust ka igapäevase teenuskogemuse tasandil. Usaldus, digivõimekus ja personaalne tugi on väärtused, mis loovad tugeva tulemuse sõltumata sihtrühmast.
Osa olulistest riskidest jääb tihti märkamata
Uuring kinnitab, et IIZI on usaldusväärne partner enimkasutatavate kindlustusliikide puhul – näiteks sõiduki-, vara- ja vastutuskindlustuse puhul. Teisalt toob tagasiside esile arendamist vajava valdkonna: osa riske jääb ettevõtetes lihtsalt märkamata.
Teatud kindlustuslahenduste, nagu küber- ja juhatuse liikme vastutuskindlustus, puhul on teadlikkus ja kasutus tunduvalt madalamad. Näiteks ei ole 35% vastanutest küberkindlustusest üldse kuulnud ning vaid 7% kasutab seda aktiivselt. Sama kehtib juhatuse liikme vastutuskindlustuse kohta. Võrdluseks – varakindlustust kasutab 71% vastajatest ning üksnes 5% ei ole sellest kuulnud.
Sellised tulemused näitavad, et osade riskide puhul eeldatakse ekslikult, et need on juba maandatud või ei osata neile lihtsalt tähelepanu pöörata.
71% kasutab varakindlustust, kuid ainult 7% küberkindlustust.