IIZI täidab lüngad: iga kahju vilkureid ei vaja

27. aprill 20214 min lugemist
IIZI taidab lungad iga kahju vilkureid ei vaja

PPA andmetel toimub suisa 95% liiklusõnnetustest kannatanuteta, mistõttu ressursside säästmise eesmärgil on plaanis seadusemuudatus, mis tähendab, et iga plekimõlkimise korral politseid kaasata ei saa. IIZI pakub turul unikaalset teenust, mis seda kontseptsiooni selgelt toetab ning tekkivad lüngad vilkuriteta täidab. Toome Sinuni 7 olukorda, kuidas kindlustusfirmade ülene ööpäevaringne IIZI 24/7 Kahjuabi Sinu elu oluliselt lihtsustab.

Avarii toimus töövälisel ajal

Nagu öeldakse, õnnetused ei hüüa tulles. Näiteks sõidukikahjud metsloomadega leiavad aset just varahommikul, hilisõhtul või öösel. Seda kinnitab ka IIZI kahjuabiteenuse senine statistika, kus loomaga kahjudest on teavitatud just töövälisel ajal. Sellise õnnetuse korral võib vaja minna nii autoabiteenust, kui ka abi korrektse kahjuteate koostamisel. Pakume abi olenemata sellest, kas avarii leiab aset öötundidel või päevasel ajal. Igaüks võib helistada mistahes ajal ööpäevaringsele telefonile 666 0300, kus antakse nõu ja edasised käitumisjuhised aga leitakse ka vajalikud teenused.

Keelebarjäär vastaspoolega

Keelebarjäär on üheks levinumaks olukorraks, mil politseid kaasatakse. Sageli jääb liiklus seisma ning kannatanuteta õnnetuse korral võib ametnike saabumiseni kuluda omajagu aega. Juhul, kui vastaspoolega kokkuleppe saavutamine keeruliseks osutub, tekib keelebarjäär või ei jõuta süülisuses ühele nõule, tuleme vajadusel kahjuabi teenuse raames ööpäevaringselt sündmuskohale. Alati on võimalus ka helistades abi saada.

Sõidu jätkamine ei ole võimalik

Sõidukikahjudest moodustavad arvestatava osa tehnilised rikked, näiteks sõiduk mingil põhjusel ei käivitu või pidurid on kinni kiilunud jne. Kui sõidu jätkamine ei ole võimalik, organiseerime sobiva autoabiteenuse ning pakume abi ka koha peal. Näiteks olukorras, mil piduritega probleem tekkis, pakuti abi koha peal ning sõit sai jätkuda. Abi saab igal juhul – juhul, kui teenus kindlustuslepingus olemas, tasub teenuse kulu kindlustus, selle puudumisel aga klient ise.

Kahjuotsus ei vasta ootustele või kindlustus ei maksa

Kindlustus on keeruline ja sageli „peenes kirjas“ tingimused ajavad vaid segadusse, mistõttu sisaldab IIZI 24/7 Kahjuabi ka juriidilist nõustamist. Oleme Sinu kõrval kogu protsessi vältel ning pakume õigusabi ka juhul, kui kahjuotsus ei vasta ootustele, hüvitamisest keeldutakse või summat vähendatakse. Kogenud jurist nõustab vaidluste lahendamisel või läbirääkimistel aga ka erinevate nõuete korral, et tagada Sulle tingimustele vastav hüvitis.

Puudub liiklusõnnetuse teate vorm

Kahjuavalduse koostamine ja sündmuste kirjeldamine osutub sageli pinevas olukorras keeruliseks – ei leidu pastakat ega paberit, rääkimata liiklusõnnetuse blanketist või kindlustuspoliisist. Õigeaegse ja vajaliku infoga kahjuteate esitamine on aga märgilise tähtsusega. Kiire ja sujuva kahjukäsituse tagamiseks saab nõu küsida 24/7 telefonilt. Aitame koostada kahjuteate ning edastame selle Sinu eest sobivale kindlustusandjale. Muidugi võib ka otse kahjuteate ise edastada SIIN.

Ma ei tea ega leia vajalikku kindlustusinfot

Õnnetuse korral abikaasale helistamine võib küll rahustada, kuid üldjuhul ratsionaalset abi sellest siiski ei ole. Poliisi otsimine lõpututest e-mailidest ei ole sageli tulemuslik. Elu on tegelikult oluliselt lihtsam ning kindlustuskatet saab kontrollida vaid ühe kõnega, kus selgitatakse välja kindlustustoote ja -lepingu sisu ning kindlustuse, kelle poole pöörduma peaksid.

Kasko- või liikluskindlustuse juhtum?

Paljudel sõidukitel on nii kasko- kui ka liikluskindlustus ning lisaks sellele, et tavainimene ei pruugi juhtumeid eristada, ei teata ka sageli, kuhu või kellele peaks kahjuavalduse esitama. Helistades IIZI 24/7 Kahjuabi telefonile 666 0300, aitame välja selgitada sobiva kindlustuskatte ning kindlustusandjad, kelle poole pöörduda.

Uuri rohkem siit!

Teemad