Levinud on ka foori taga seistes siduripedaali all hoidmine, et tule vahetudes saaks kohe esimese käiguga minema sõita. See tegevus – mida inglise keeles nimetatakse riding the clutch – mõjub samuti sidurile laastavalt. Foori taga seisma jäädes tuleks siduripedaal alla vajutada, käik välja võtta ning pedaal üles lasta. Kui tuli hakkab vahetuma saab esimese käigu sisse lükata ning kohalt minna, ilma terve aja sidurit kulutamata.
Samuti tasuks siduripedaal rahule jätta kui foorile või ristmikule lähenetakse. Alla vajutatud siduripedaaliga sõitmine on võrdne tühikäigul sõitmisega, mis mõlemad kulutavad ka rohkem kütust.
Pigem tasuks käik viimase hetkeni sees hoida, et sedasi korraga mootoriga pidurdada ning kütust säästa. Peatudes tuleb mõistagi käik välja võtta, kuna vastasel korral sureb auto välja.
Ummikus käitu targalt
Vahel tuleb tõesti ette olukordi, kus sidurpedaali on vaja aeglasemalt üles lasta – näiteks kallakult sõitma hakates või ummikus kulgedes. Mõlemal juhul tuleks pedaali siiski võimalikult vähe “kulutada” ning katsuda oma liigutused konkreetsena hoida.
Ummikus ei pea sentimeetri haaval liiklusvooluga kaasa minema ning kallakult sõitmise alustamist on võimalik harjutada kuni suudad seda teha sidurit libistamata, kasutades käsipiduri abi.
Mõni inimene võib siduripedaali kasutada ka jala toetamiseks, mis samuti sidurile mõningat survet avaldab ning ei ole üldiselt hea harjumus. Enamasti on see seotud vale istumispositsiooniga, kuna autodes on jala toetamiseks olemas nn tühi pedaal, milleni igaüks peaks ulatuma.