Teadlased Paul Krapivsky Bostoni ülikoolist ja Sidney Redner Santa Fe Instituudist arvutasid välja, kuhu tuleks parklas suunduda, et auto kõige kiiremini pargitud saaks.
Interesting Engineering kirjutab, et aluseks võeti kolm erinevat tüüpi strateegiat. Esiteks need juhid, kes parklasse sisenedes lähevad esimesele vabale kohale. Teiseks optimistid, kes lähevad kohe sihtkoha sissepääsule võimalikult lähedale ning kolmandaks need, kes valivad kuldse kesktee kahest eelmisest variandist.
Kuigi realistlikult võttes on iga parkimissituatsioon erinev sisaldades väga palju muutujaid, otsustasid teadlased olukorrale läheneda loominguliselt. Erinevate situatsioonide juures kasutati erinevaid matemaatilisi lähenemisi ja tehnikaid, mis igale olukorraele paremini sobisid.
Lõpuks leiti, et parkimisel on mõistlik kasutada keskmist varianti, ehk et võtta risk ja otsida koht sissepääsule lähemale, kuid mitte esimese hooga kohe ukse ette sõita. Kokkuvõttes on sellise variandi juures keskmiselt vaja kõige vähem sõita ning parklas kõndida.