Uus IIZI kaskolahendus muutis kindlustusturgu

3. veebruar 20202 minut(it) lugemist
Uus IIZI kaskolahendus muutis mõne kuuga kindlustusturgu

IIZI pakub kaskokindlustuse ostmist ainulaadsel viisil, kus ei keskenduta vaid võrdlusele ja hinnale, vaid antakse sisuline hinnang igale pakkumisele. IIZI sõiduki- ja masinakindlustuse tootearendusjuht Triin Kääramees toob välja peamised muudatused.

Kaskokindlustusest on abi enda süül toimunud õnnetuse korral. Kindlustatud on ka muud sõidukile tekkinud kahjud, näiteks esiklaasi purustanud kivi või õnnetu põdraga kohtumine. Kasko ei ole seadusega reguleeritud, mis võimaldab igal kindlustusandjal kokku panna erinevaid tingimusi. See aga teeb kliendi elu keeruliseks ning sobiva kasko leidmine hinna järgi võib hiljem valusalt kätte maksta.

Uus lahendus ajas kindlustusturu kihama

Erinevalt kindlustusseltsidest on meil kindlustusmaaklerina võimalus keskenduda iga pakkuja kindlustuskaitse sisule ning seejärel hinnata hinna ja kvaliteedi suhet. Toome põhjalikult välja erinevate kindlustuskatete eelised ja puudused ning fookus ei ole vaid hinnal või soodustusel. Põhjalik pakkumiste kõrvutamine tagab ka reaalsuses vajaliku kindlustuskaitse.
IIZI võrdlustest välja toodud puudused on pannud ka kindlustusseltse oma kaskolahendusi üle vaatama. „Kui veel varem nõudsid osad kindlustusseltsid varguse vastase seadme paigaldamist, siis täna on nendest nõuetest hakatud vaikselt loobuma,“ märgib Kääramees. Nii pakuvad ka IIZI lahenduses välja toodud plussid kindlustusseltsidele tihedat võistlust. Näiteks lisas üks kindlustusandja baashinna sisse ka uusväärtuskatte, mis fikseerib sõiduki soetusmaksumuse. „See on äärmiselt positiivne, et kindlustusseltsid soovivad IIZI klientidele paremat kindlustuskaitset pakkuda,“ kommenteerib IIZI sõiduki-ja masinakindlustuse tootearendusjuht.

Pea 60% klientidest eelistab kvaliteedil põhinevat IIZI soovitust

Uus lahendus aitab kliendil mõista kaskolahenduse sisu ja olulisi aspekte ning tänu suuremale teadlikkusele valivad kliendid pigem laiema kindlustuskaitse ega tee vaid hinnapõhiseid otsuseid. „IIZI statistika näitab, et septembrist on pea 60% kindlustajatest eelistanud IIZI hinna ja kvaliteedi soovitust ja nii valinud ka laiema kindlustuskaitse,“ kommenteerib Kääramees.
„Kindlustus on igav ja keeruline ning ainuke A ja O, mida klient teadma peaks, on koht, kus kindlustust osta,“ nendib Kääramees. Kindlustusselts ei soovita kliendile konkurendi paremaid tooteid, mistõttu on maakler kindlustusmaailmas ainuke võimalus, kes sõltumata kindlustusseltsist, kliendi huvide eest seisab.

Sinu kaskokindlustus on siin!