Käesoleva aasta alguses viis IIZI koos Norstatiga läbi uuringu, mis toob selgelt välja, et Eesti autoomanikud hindavad kindlustuse juures üha enam praktilist lisandväärtust. Seejuures oli üheks kõige soovituimaks kindlustuse lisakaitseks asendusauto teenus ehk võimalus kasutada remondi või kahjujuhtumi ajal ajutist autot.
IIZI sõidukikindlustuse tootearendusjuhi Kristiina Ritsoni sõnul kinnitab uuring, et asendusauto võimalus on klientide jaoks oluline ja seda eriti väiksemas asulas elavate autoomanike seas. “Inimesed ei soovi oma igapäevaelu katkestada ka siis, kui isiklik auto ootamatu kahju tõttu rivist väljas on. Sestap tagabki asendusauto liikumisvabaduse ja kohustused saavad täidetud ka keerulistes olukordades,” ütleb ta ja lisab, et just linnapiirist väljaspool elavate inimeste jaoks on auto sageli ainus liikumisvõimalus, samal ajal kui linnas saab asjad aetud nii ühistranspordi kui taksoga.
Asendusauto võimalused laienesid IIZI Lihtsale kaskopaketile
Asendusautot seostatakse kaskokindlustusega, kuid pakutava sisu erineb oluliselt sõltuvalt kindlustusseltsist. Näiteks varieeruvad asendusauto kasutamise päevade arv ja omavastutuse pikkus (päevade arv, mil klient ei saa veel asendusautot kasutada). „Kuna turul on olnud tagasisidet, et kohati on asendusauto tingimused ebamõistlikud, otsustasime IIZI-s need võimalused üle vaadata ja töötada välja ühtne ning lihtsustatud asendusauto lisakaitse, mis vastab meie enda tingimustele,“ selgitab Ritson. Seni kuulus asendusauto lisakaitse IIZI Targa ja Tugeva kaskopaketi koosseisu, nüüd on see valik saadaval ka Lihtsale kaskopaketile.
Liikluskindlustuse kliendid saavad asendusauto lisakaitsena juurde valida
Teatavasti on liikluskindlustus kõigile liikluses osalevatele sõidukitele kohustuslik. IIZI pakub turul ainulaadset võimalust valida liikluskindlustusele juurde erinevaid lisakaitseid ja seda hinnatakse kõrgelt. 68% uuringule vastanutest kinnitas, et peab asendusauto olemasolu tähtsaks. See tähendab, et rohkem rohkem kui pooled uuringus osalenutest peavad asendusautot oluliseks, et oma igapäevased sõidud saaks muretult tehtud.
68% kindlustusvõtjatest peab asendusauto olemasolu tähtsaks.
”Nägime oma klientide pealt, et asendusauto oleks lahendanud nii mõnegi liikluskindlustuse kliendi probleemi, kuid kahjuks polnud võimalik talle asendusautot pakkuda. Kuna IIZI eesmärk eesmärk on olla kliendi jaoks olemas kogu teekonna vältel – nii kindlustuslepingu valikul kui kahju korral, siis otsustasime asendusauto näol täiendada ka liikluskindlustuse lisakaitsete valikut,” ütleb Ritson, et nüüd saavad paindliku lisakaitse juurde valida ka need, kel kasko puudub.